מידע שניתן לקבל במוקד הטלפוני של דורגז
מוקד השירות של חברת דורגז מעמיד לרשות הלקוח מגוון רחב של פריטי מידע חיוניים. קודם כל, יש לציין את המעורבות של החברה בתחום של גז ביתי. לקוחות ביתיים מוזמנים לברר על פתרונות גז מתקדמים ולצמצם את הוצאות החשמל והאנרגיה. גז ביתי הוא כיום יותר בטוח, מומלץ ואטרקטיבי מכל פתרון אחר לצריכת אנרגיה. העברה של הבית לגז באמצעות המוקד הטלפוני של דורגז יכולה להתבצע במהירות וביעילות. בנוסף, יש גם דיירי בתים משותפים העושים שימוש בשירות. המטרה היא להרחיב את השימוש בגז מהמטבח בלבד למוצרים אחרים.
המודעות לנושא של שימור איכות הסביבה מחדדת גם את החשיבות של מוקד דורגז. רק במוקד מן הסוג הזה ניתן לשמוע תשובות אמינות ולשמוע על פתרונות בטיחותיים. עם מוקד שירות הלקוחות הטלפוני של חברת דורגז אפשר להשוות בין פתרונות ומוצרים, לצמצם את הזיהום ולחסוך מאות שקלים בחודש.
למידע נוסף לחץ כאן – דורגז טלפון
מהו גז לעסקים?
עוד מידע שניתן לקבל במוקד הטלפוני של דורגז רלוונטי עבור עסקים. כאן הדגש הוא על פיתוח פתרונות מערכתיים והגשת צרכי הלקוחות. צוות החברה עוסק בניתוח הצרכים התפעוליים של העסק ומפתח עבורו מערכת יעילה, איכותית ובטוחה. מוקד שירות הלקוחות של דורגז מייצג את השלב הראשון במעבר לגז בקרב עסקים ברחבי הארץ.
בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא רק לקוחות קיימים עושים שימוש במוקד הטלפוני של דורגז. לקוחות חדשים המבקשים להשוות בין מחירים יכולים לפנות אל המוקד בכל רגע נתון. מטרת המוקד היא לרכז את התשובות והשאלות תחת קורת גג אחת. רק כך ניתן לשרת את הציבור הרחב ולספק עבורו פתרונות מורכבים. החברה מחויבת לאספקת גז רציפה ודרך המוקד הטלפוני של דורגז ניתן לתאם זאת ולבצע בדיקות תקינות תקופתיות.