אתה יכול לחסוך לעצמך זמן בכל הנוגע לסידורים במשרד הרישוי. במקום להגיע אל המשרדים השונים כדי לשאול שאלות או לטפל בבעיות, כל שעלייך לעשות הוא לחפש אחר מספר הטלפון של משרד הרישוי ולחייג. בין היתר ההתקשרות אל משרד הרישוי תוכל לסייע לך בתשלומים השונים לרשות או לקבל מענה לשאלותיכם השונות. יכול להיות שגם אתם תופתעו לגלות כי על מנת לקבל רישיון חדש אין לכם צורך לצאת מהבית, אתם יכולים לבצע תשלום במענה הקולי והרישיון החדש פשוט יישלח אליכם.
מענה ממוחשב
המענה הטלפוני של משרד הרישוי מחולק למענה ממוחשב, אנושי ובצ'אט. כל אלו הופכים את המענה לקל יותר עבורכם. אתם יכולים לבצע תשלומים דרך מענה ממוחשב, להתעדכן בחדשות השונות (כמו למשל במקרים של בעיה בסניפים) ולקבל מענה לנושאים אשר קשורים בכלי הרכב שלכם, הרישיון או מידע אשר נוגע לכלי שייט קטנים. כל אלו ניתנים ללא צורך בהמתנה לנציג אנושי.
מענה אנושי
שיחה אחת המענה הטלפוני של משרד הרישוי תאפשר לכם לקבל מענה אנושי בקלות רבה יחסית. המענה ניתן בשפות שונות ואין זה משנה אם אתם דוברי עברית, ערבית או רוסית, תוכלו לקבל מענה. המענה ניתן מדי יום בין השעות 7:00 בבוקר ועד לשעה 20:00 בערב ואפילו ביום שישי תוכלו לקבל מענה עד לשעה 13:00. בין היתר תוכלו לקבל מידע מהנציגים על כלי התחבורה השונים, לבקש מידע על מצב הרישיון שלכם וגם לקבל עזרה בכל הנוגע לתווי חניה.
צ'אט עם נציג
אם קל לכם יותר לפנות אל נציג שירות במקום להתקשר אל משרד הרישוי תוכלו לעשות זאת באתר האינטרנט. הצ'אט מיועד לכולם והוא נוח במיוחד לכל מי שמתקשה לבצע שיחות טלפוניות.