כביש 6 הוא כביש אגרה אשר חוצה את מדינת ישראל ומקצר את הדרך מנקודה אחת לאחרת. כל מי שמתגורר בפריפריה יכול לספר שהשינוי שהביא איתו הכביש היה משמעותי ביותר עבורו. עבור אנשים רבים הכביש קיצר את הדרך בטיולים או אפילו לעבודה בזמן רב שלעתים מתבטא אפילו ביותר משעה אחת. השימוש בכביש 6 רחב מאד ומשתמשים בו נהגי מכוניות, משאיות ואופנועים. אבל, מעבר לכך שהנוסעים מקבלים שירותי כביש, הם מקבלים שירות לקוחות מקצועי. מה שהופך את הנציגים של כביש 6 שירות לקוחות למקצועיים הוא הקפדה בבחירת הנציגים המתאימים, הכשרה מקיפה ובקרת שירות לאורך התפקיד.
תהליך קבלה לעבודה
תהליך הקבלה לעבודה בוחר את הטובים ביותר. לא כל אחד יכול להיות נציג של כביש 6 שירות לקוחות. החברה מבצעת סינון של מי שמתקבל לעבודה כאשר היא רוצה לבחור נציגים שיוכלו לתת את המענה המקצועי אך גם הנעים ביותר שאפשר. חשוב לציין כי החברה מבצעת זאת עבור כל נציגי השירות ואין
זה משנה באיזו שפה הם נותנים שירות.
הכשרה מקיפה בכניסה לתפקיד
כדי להיכנס לתפקיד של נציג כביש 6 שירות לקוחות החברה מעבירה כל אחד הליך של הכשרה. בתהליך זה לומדים הנציגים השונים על החברה, מה היא יכולה להציע ללקוחות שנוסעים בכביש, כיצד עליהם לפעול וגם כיצד הם צריכים להתמודד עם שאלות מאתגרות או עם בעיות.
בקרת השירות
הנציגים של כביש 6 שירות לקוחות עוברים אחת לתקופה בקרה על השירות. חלק מהשיחות מוקלטות כאשר המטרה היא לשפר באופן מתמיד את השירות שמקבלים אלו שמתקשרים אליו. אין זה משנה אם אתם מנויים של החברה או לא, המטרה היא שתקבלו שירות מקצועי.