בשביל להצליח בעולם העסקים חייבים להשקיע המון בשירות לקוחות
ישראל היא מדינה עם מאות אלפי עסקים רשומים, ומאידך מרבית העסקים במדינת ישראל נסגרים בזמן ממוצע של שנתיים עד שלוש מיום פתיחתם. השאלה שלך כבעל עסק צריכה להיות כיצד לא תשתייך לסוג העסקים הללו, ותצליח לשרוד ולשגשג בשוק תחרותי כמו השוק הישראלי. לא מדובר במשימה בלתי אפשרית – ובמקרים רבים מה שמבדיל בין עסקים מצליחים לעסקים שלא מצליחים להתקומם הוא שירות הלקוחות האיכותי. שירות הלקוחות הזה מתבסס במידה רבה על המענה הטלפוני של העסק שלך.
להיות זמין, אדיב ומקצועי כל שעות היום – משימה בלתי אפשרית
מענה טלפוני טוב, שהוא הבסיס לשירות לקוחות איכותי, הוא לא משימה פשוטה כלל וכלל. בתור התחלה, ישנה סוגיית הזמינות – הלקוחות שלך והלקוחות הפוטנציאליים שלך מצפים ממך להיות זמין בכל עת שבה הם רוצים להתקשר אלייך – וזו לא משימה ריאלית בשום צורה לעסק שלא מעסיק מוקדנים מסביב לשעון. בנוסף, המענה הטלפוני צריך להיות איכותי ומקצועי – ולכן כמעט תמיד תעדיף שאתה או השותפים שלך תהיו אלה שתענו בצדו השני של הטלפון. בשביל להבטיח את המכנה הטלפוני האיכותי, הפתרון האיכותי ביותר הוא מוקד הודעות לעסקים.
מוקד הודעות – מאפשר לך לספק את שירות הלקוחות האיכותי ביותר
מאחר ואתה הוא זה שנותן את המענה הטלפוני האיכותי ביותר, אבל לא תוכל לענות על שיחות כל הזמן – מוקד הודעות מאפשר לך למקסם את יכולת המענה הטלפוני ושירות הלקוחות היעיל שלך. מוקד הודעות מפנה את השיחות לעסק שלך, כשאתה לא יכול לענות להן – למוקד חיצוני. מוקד הודעות לוקח מלקוחותיו פניות והודעות, ומעביר אותן אלייך בפקס, מייל או הודעה לפי בקשתך, או-אז אתה מספק ללקוחותייך את השירות האיכותי שלשמו התקשרו. כך למעשה שירות הודעות מאפשר לך לתת את שירות הלקוחות היעיל ביותר.