המוקד של סלקום שירות לקוחות נותן שירות ללקוחות החברה וללקוחות אשר מתעניינים בשירותי החברה. דרך המוקד אפשר לקבל תמיכה ומענה על שאלות בנושאים טכניים, אפשר לקבל תשובות בכל הנוגע לחשבונות ועוד. כל אחד יכול לפנות אל המוקד של סלקום שירות לקוחות אין זה משנה אם הוא לקוח פרטי, לקוח עסקי או אפילו מתקשה לדבר את השפה. המוקד של בחרה מאוייש בנציגים מקצועיים אשר יכולים לתת מענה בשפות שונות כדי לתת תשובות לכלל לקוחות החברה או לכלל המתעניינים.
שירות בנושאים טכניים
לקוחות סלקום זקוקים מדי פעם לתמיכה בעניינים טכניים של החברה. לפעמים מדובר בתקלה אזורית שיש לדווח עליה ולפעמים מדובר בצורך בעזרה בהפעלת המכשיר עצמו כמו למשל לאחר ניוד או בהפעלת שירותים מסויימים. מוקד סלקום שירות לקוחות מאוייש בנציגים אשר יכולים לתת מענה נרחב ולענות גם על שאלות שעל פניו נראה לפעמים שאפשר לענות עליהם רק פנים אל מול פנים.
שירות ללקוחות עסקיים
מוקד סלקום שירות לקוחות יכול לתת מענה ללקוחות פרטיים, לקוחות מתעניינים וגם ללקוחות עסקיים. לפעמים הצורך של הלקוחות העסקיים שונה במעט מהצורך של הלקוחות הפרטיים ואין זה משנה איזו שאלה יש לעסקים, הם יכולים לקבל מענה מקצועי במוקד.
שירות לקוחות שלא בשפה העברית
מוקד סלקום שירות לקוחות מאפשר לכל לקוחות החברה ולכל המתעניינים בשירותי החברה להתקשר ולקבל שירות בדרך הנוחה להם ביותר. המוקד מאוייש בנציגים מקצועיים אשר דוברים עברית, רוסית, ערבית ועוד והכל במטרה לתת שירות לכמה שיותר לקוחות. מכאן אפשר להבין כי אין צורך להגיע למרכזי השירות של החברה אשר פזורים בארץ וכי בכל שאלה מומלץ קודם כל לבחון את שירות הלקוחות הטלפוני של החברה.
נציג סלקום מודה בטעות שעשו ללקוח – סרטון שחובה לראות!