קול סנטר בענן הינו שירות המסייע לחברות אשר אינן מחזיקות מוקד שירות לקוחות
כיום חברה אינה חייבת להחזיק מוקד שירות לקוחות בכדי לספק שירות איכותי ומהיר ללקוחותיה. קול סנטר בענן הינו שירות המחליף את שירות הלקוחות של החברה, ובו יושבים מוקדנים חיצוניים לחברה המקבלים את פניות הציבור ואשר יש בידיהם את הכלים הדרושים לשם מתן מענה מהיר ויעיל ללקוחות בנוגע לפנייתם.
כיצד שירותי קול סנטר בענן מסייעים לחברות?
- הוזלת עלויות: כאשר נעזרים בקול סנטר בענן, החברות אינן חייבות להעסיק מוקדנים בעצמן. ישנה בקרה תמידית על קול סנטר בענן כאשר ישנו שימוש ביותר מוקדנים בתקופות לחוצות ובפחות מוקדנים בזמנים רגועים יותר. שימוש זה בכמות המוקדנים המדויקת הנחוצה אינה רק משפרת את שירות הלקוחות, אלא גם מוזילה בצורה משמעותית את הוצאת החברה על מוקדים מסוג זה.
- צמצום החברה: כאשר אין צורך בהחזקת מוקד שירות לקוחות פיזי, ניתן לצמצם את החברה גם מבחינת כמות העובדים וגם מבחינת גודל המשרדים בהם עושים שימוש- דבר המצמצם את הכנסות החברה לכשעצמו.
- איסוף מידע: מוקדי קול סנטר בענן אוספים מידע בצורה יעילה ביותר על מגוון נושאים- כמות השיחות, כמות הניתוקים, פניות החוזרות על עצמן ועוד. החברות יודעות לעשות שימוש במידע זה בכדי לשפר את השירותים אותם הן מציעות, כאשר רוב החברות לא יודעות לאסוף את המידע בצורה יעילה באותה הרמה.
לאור האמור, יותר ויותר חברות בוחרות להיעזר בשירותי קול סנטר בענן
כמות השימוש בשירותי קול סנטר בענן רק הולכת וגוברת עם השנים, כאשר יותר ויותר חברות הופכות להיות וירטואליות בלבד ולהעסיק כמות מינימאלית של עובדים. כמו כן, היתרונות של שירותים אלו רלוונטיים לכל תחומי העיסוק, ולכן כמעט כל חברה יכולה להיעזר בהם.