מוקד שירות הלקוחות של סלקום מעניק תמיכה עבור לקוחות החברה. נושאי הטיפול במוקד מחולקים לשלוש קטגוריות מרכזיות. הקטגוריה הראשונה כוללת תמיכת מכשירים מתוך שורה ארוכה של יצרנים ודגמים. בעידן בו בכל משפחה יש לפחות טלפון סלולרי אחד, המוקדנים של שירות הלקוחות של סלקום חייבים להכיר את ההבדלים בין הדגמים ולדעת כיצד לתת את המענה המהיר והיעיל ביותר עבור דרישות הלקוח. הקטגוריה השנייה היא של תמיכת שירותים מתקדמים. גם פניות אל מוקד שירות הלקוחות של סלקום בנושא תמיכת שירותים מתקדמים נמצאים במגמת עלייה בשנים האחרונות, בעיקר בגלל השיפורים הטכנולוגיים והאופן בו הם משפיעים על תרבות הפנאי והצריכה. הקטגוריה השלישית המטופלת במוקד שירות הלקוחות של סלקום היא על תמיכת מודמים, ראוטרים ומוצרים נוספים.
שאלות נפוצות המופנות אל המוקד
החלוקה לקטגוריות עוזרת למוקדנים של סלקום לחלק את הפניות ולענות על שאלות נפוצות. בין היתר כדאי להזכיר מספר שאלות המתעוררות לעיתים קרובות במוקד שירות הלקוחות של סלקום. רוב האנשים פונים אל המוקד לצורך תיאום שירות תיקונים, שחזור קבצים ומידע ותיאום יעדי חו"ל בתכניות התשלום השונות. גם פניות על סנכרון המכשיר למחשב ואיתור מרכז שירות נחשבות נפוצות במיוחד.
חברה גדולה כמו סלקום חייבת להקפיד על הפעלת מוקד ברמה גבוהה. המוקד הוא אחת הדרכים הבודדות בהן ניתן ליצור קשר עם החברה, ללא בעיות מיוחדות ועיכובים. המוקד מופעל כבר שנים רבות אך הוא נבחן ונמצא תחת פיקוח. מטרת החברה היא להמשיך ולשפר את השירות ללקוחות, בין היתר על ידי שדרוג המוקד. את השדרוג אפשר לבצע באמצעות הרחבת השירות הניתן, טיפול במספר קטגוריות גדול יותר והגדלת ההון האנושי. השאיפה היא לייצר שירות אמין ויעיל לאורך זמן וללא תקלות.