הלקוחות של חברת התקשורת הוט מכירים את מוקד שירות הלקוחות של הוט כיוון שיצרו איתו קשר לפחות פעם אחת כשהתעניינו לבחון את החיבור לחברה ואכן שירות הלקוחות של החברה נותן מענה לכל מי שרוצה להצטרף אליה ונותן מידע על מבצעים, הטבות ומידע על השירותים השונים אותם נותנת החברה. מעבר לכך שהחברה מעמידה שירות לרשות לקוחות חדשים, היא מתרכזת בעיקר במתן שירות ומענה על שאלות של לקוחות החברה.
מתן שירות למתעניינים
מתעניינים אשר רוצים להצטרף להנות משירותי חברת הוט מוזמנים לפנות אל שירות הלקוחות של הוט בכל אחד מהאמצעים השונים אשר החברה מעמידה כמו שירות הלקוחות הטלפוני או דרך יצירת קשר באתר האינטרנט של החברה. המתעניינים יכולים לקבל את כל המידע הנדרש להם על שירותי החברה והתעריפים ולהצטרף אליה בקלות רבה.
שירות ללקוחות החברה
שירות הלקוחות של הוט נועד לתת קודם כל מענה ללקוחות של החברה ולשם כך ניתן ליצור קשר טלפוני או באתר האינטרנט. בדרכים השונות אפשר לטפל בתקלות, לבצע בירורים כספיים, להחליף אמצעי תשלום או להעביר שאלות שונות לחברה. שירות הלקוחות של הוט מעמיד לרשות לקוחות החברה נציגי שירות שעברו הכשרה במטרה לתת את כל המענה הנדרש ללקוחות הכולל טיפול בבעיות לצד מתן מענה לשאלות השונות.
טיפול בבעיות
ישנם מצבים בהם יש בעיות בקו, שאלות לגבי חשבוניות או צורך בטיפול בבעיות שונות שסובבות לשירות הניתן על ידי החברה. כדי לטפל בכל הבעיות השונות שירות הלקוחות של הוט מעמיד אמצעים שונים להתקשרות. במקרה של אי הבנה בתחום החשבונית, צורך בהחלפת אמצעי תשלום או בעיה בקו הטלפון, מומלץ לפנות לחברה דרך המוקד הטלפוני אולם במקרה בו המוקד לא פעיל ניתן תמיד ליצור קשר דרך אתר האינטרנט של החברה.