יש אנשים רבים שמעוניינים בהתקנה של דיבורית ברכב שלהם, כאשר לא מדובר על התקן מיוחד למכשיר הסלולרי שברשותם, אלא ממש בטלפון סלולרי נפרד, שמקובע לרכב, ומשתמש באותו מספר טלפון דרך הפניית שיחות. במידה ואתם חברים ברשת אורנג, חשוב מאד שתצרו קשר עם מוקד שירות הלקוחות של אורנג, ותבקשו לפנות לשלוחה להתקנת דיבוריות ברכב. יש להבין כי שירות זה של אורנג הוא שונה במהותו משירותים אחרים שהחברה מפעילה, משום שכאן יש כמובן צורך בשינויים של ממש במכונית שלכם – ולא רק קבלת שירותי סלולר.
אז איך המוקד עובד?
מרגע שתצרו קשר עם מוקד שירות הלקוחות של אורנג להתקנת דיבוריות, ישאלו אתכם מהם פרטי הרכב שלכם, בכדי לוודא שהוא מתאים להתקנת הדיבורית ושלא תהיה עימו בעיה. לאחר מכן, במוקד של אורנג יפנו אתכם לאחד המוסכים אשר עובדים ביחד עם החברה. אתם תפנו למוסך בזמן ובשעה שתקבעו עם בעלי המוסך – ושם יתקינו את הדיבורית לרכב שלכם. בשלב הבא, נציגים של אורנג יגיעו ויתקינו לכם את הסים המתאים בטלפון שלכם, או שאתם תפנו בעצמכם למוקד של אורנג, תקבלו את הסים ופשוט תתקינו אותו בטלפון שהותקן לכם. מרגע זה ואילך, אחרי שפניתם אל אורנג, במידה והטלפון ברכב פתוח, כל שיחה שתגיע למכשיר הרגיל שלכם – תופנה גם למכשיר ברכב, וכך תוכלו לענות לשיחות בצורה בטוחה ויעילה מבלי לעבור על החוק.
מתי המוקד זמין?
יש לשים לב כי מוקד שירות הלקוחות של אורנג להתקנת דיבוריות לא פתוח באותן שעות כמו מוקדים אחרים של הרשת, והוא פתוח בימי חול מהשעה 8 עד השעה 5 אחה"צ, ובימי שישי עד השעה 1 בצהריים. מומלץ להתקשר כבר בשעות הבוקר, בכדי שלא תמתינו זמן רב בתור.